Gårdagen

Nu ska jag berätta om gårdagen, det hände egentligen inte något stort liksom, men det var bara så kul. Iza och jag var på hockey, och då vi är påväg ut från hockeyn så ser jag ett välbekant ansikte, nämligen Robert Petterson - Han som sjunger i Takida, jag frågar iza om det verkligen var han och hon vänder sig om, kollar och bekräftar att det var han, men han var så olik sig, och det höll jag med om. Aja. Sedan påbörjade vi våran vandring till Max, och då jag står där och tänker betala börjar Izabell och asgarva, jag fattar ingenting och frågar henne, är det något speciellt jag inte ser just nu? Ja säger hon, och vem är på max om inte Rabih från idol!

Och sedan var det en massa annat också som gjorde kvällen speciell haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0