Tider

Har det aldrig hänt er någon gång att det plötsligt dykt upp någon eller något i dina tankar? Ja det hände mig, och denna gång så dök det upp en vän som hette Frida, vi var vänner då vi var små . Jag mindes det mesta vi gjorde, vi hade jätteroligt tillsammans. Hennes farmor bodde granne med oss så hon kom och hälsade på då och då. Med sedan flyttade hennes farmor och vi träffades aldrig mer, jag hade säkert fått ett nummer eller något men det tappade man ju bort eftesom man var så liten ^^
och jag tänkte, varför inte kolla om hon finns någnstans på internet, typ Facebook. Jag visste givetvis inte om det var rätt, men se på den! Det var rätt person jag fått tag på, så otroligt roligt :)

Jag och Frida. . och Ellen :)

Kommentarer
Postat av: ellen (:

jag är cool ;D

2010-02-23 @ 12:33:00
Postat av: Frida

hahaha, bilden är så jävla snygg!!! :) <3

2010-02-28 @ 22:03:33
URL: http://jordgubbsmums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0