Drömmar

Mina drömmar har verklgien varit konstiga senaste tiden, någon vill säga mig något!!
För någon vecka sedan drömde jag om att jag sprang runt på en tågstation i panik för att hitta tåget som går till Göteborg.
Sedan för några nätter sedan drömde jag om att jag glömde tågbiljetterna till Stockholm och Göteborg..

Jag hoppas för guds skull detta inte händer då jag ska iväg i Mars!!


Sedan för ett tag sedan drömde jag om att jag var ute och gick. Plötligt anfaller en fiskmås mig, och vad gör jag? Jag griper tar i fiskmåsen och den dör! Sedam helt plötsligt är jag hemma i köket och håller på att tillaga den där fiskmåsen xD och så står jag och pratar med någon och så kollar jag ut gebonm förnstret och hörde en Uggla, och jag blev tydligen otroligt fashinerad för jag har aldrig hört en uggla förut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0