Fever fever leave my heart alone . .

Sedan i måndags har jag haft värk i hela min kropp, det blev värre på tisdagen och på onsdagen blev jag näst intill snurrig och fick lov att koncentrera mig väldigt mycket på lektionerna. Sedan i slutet av dagen bestämde jag mig för att besöka skolsyster, och hon testar min feber och jag har fått feber och en början på en förkylning, och skulle min kropp värka om några dagar til lskulle jag besöka doktorn.

Att vara sjuk var det jag minsta jag ville nu, faktiskt! Vill inte missa något på skolan, men det är som det är och inget ja kan göra något åt, för jag går inte till skolan näst intill förkyld med feber, och hosta!

Nu ska jag gå och se vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0