Händelser från mitt liv! del 2

Åker utomlans för första gången
Jag kommer inte ihåg hur gammal jag var, man vad ska jag tippa på..hmm kanske 12! Det var min födelsedag och vi fick ett plakat där det stog att vi skulle utomlands. Vi skulle åka med farmor och Karl - Ivar, Farmor ville fira sin 60 årsdag utomlands.
Vi skulle åka i September till Zakhyntos i Grekland. Staden hette Argassi.
Jag sov inte mycket natten innan vi åkte, det verkar vara någon sorts grej som inträffar många innan man ska utomlands, man kan inte somna!
Vi anlände till Arlanda på natten med enn plan som var 2 timmar försenat.
Det var 30 grader varmt då vi kom fram, det badades och solades. Vi gjorde även en daglig utflykt till ingenmansland typ, vi besökte kloster och kyrkor. Det var inte roligt att åka hem igen.

Bilder jag tagit ifrån Zakhyntos (!Dessa bilder är tagna för 2 år sedan då vi var där för 2:a gången!)






Imorgon ska jag berätta om då vi skaffade hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0