Tisdag

Jag måste stolt citera mig själv och mitt enorma självförtroende:
- Hade jag varit kille hade jag haft jävligt snygga kläder!
Tyckte det var bra sagt av mig, faktiskt!

Jag var så snäll idag och bjöd Iza på mat på stan, det blev Subway :) Om det är fler som vill bli bjudna av mat någon dag så kanske jag gör det någon gång XD haha!
Jag gjorde 2 fina köp på stan idag också. En skjorta och en ny svart hood tröja, riktgit nöjd :)
På tal om något helt annat, fan vad min kropp värker, har aldrig varit med om detta förut, och undrar verkligen vad det kan vara. Men jag hoppas det fösvinner till imorgon!!
Aja.
Tro det eller ej men imorgon tar jag fram mina Converse <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0