Artister/band

Jag sitter nu och lyssnar på System of a down, då funderade jag på, vilka band/artister har följt med mig sedan jag var yngre som jag fortfarande lyssnar på

The Ark
The Ark började jag lyssna på typ 2005, jag ogillade dom från början. Särskilt deras låt "One Of Us Is Gonne Die Young" jag kan säga nu att det var den låten som fick mig att börja lyssna på dom. Deras musik är så glädjefylld och texterna an ibland vara lite småkonsitga men det är just det jag gillar med dom! Jag tror jag aldrigt ringt in och röstat och smsat så mycket som jag gjorde 2007 då dom medverkade i melodifestivalen med "The Worrying Kind"


System Of A Down

SOAD började jag lyssna på kanske vid 2006, jag fastnade direkt för låten "Chop Suey" fast deras övriga låtar tyckte jag var helkonstiga så jag lyssnade bara på den låten ett tag, tills jag gav dom en changs till och då tyckte jag deras låtar var riktigt bra.


Eminem
Eminem började jag lyssna på då jag var 9 år gammal, han har följt med längst. Det var "The Real Slim Shady" som fick mig att börja lyssna på honom.


Black Eyed Peas
Det var kring 2005 som jag började lyssna på dom, och jag visste att jag ville ha deras album för jag hade sett reklam om deras skiva "Monkey Business". Jag hade faktiskt inte direkt någon favoritlåt med dom, men nu har jag det, och det är "Where Is The Love?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0