1Maj!

Då var det 1a Maj! Förra året vid den här tiden mindes jag att det var väldigt varmt. Gårdagen spenderades hos Kim, och en massa andra människor, det var riktigt trevligt och roligt :) Det får vi göra om!

Ikväll blir det sega framför tv:n, chips och dipp! Är det något bra på tv ikväll förresten?
Har lyssnat på sommarlåtar idag och fått värsta vår och sommarnostalgin, nu vill jag det ska bli sommar! Pappa och jag passade även på att dra på motorshowen i Åhlénsgaraget! Imorgon är det något bilaktigt i arenan också, kanske man drar dit, får se!

För övrigt så är jag förbannat trött och skulle kanske behöva vila lite...vi får se hur det blir med det!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0