Studiebidrag!

Jajjemän nu kom studiebidraget, är faktiskt lite orolig över vad jag kommer använda dom pengarna till. Just nu prioriterar jag nya byxor först av allt, men jag vill ju köpa och göra så mycket mer, jag menar ett par byxor går ju på 400 kr, jag vet precis vilka jag vill ha också!
Bortsett från det så ska jag köpa något att ha på mig på bröllopet jag ska på, Ellen fyller snart år..vad ska jag köpa till henne?

För övrigt så har solen äntligen tittat fram, och värmen kommer smygande. Är det inte härligt? :D


Kommentarer
Postat av: ellen

köp en apa :)



nejmen, köp smink, eller kläder eller presentkort på attityd eller nåt :)

eller nån film? ;)

2010-05-31 @ 17:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0