Ipoden

Ipoden är seriöst mitt liv, jag KAN INTE vara utan den, skulle dö av tristess! Glömmer jag den hemma då jag är påväg till bussen vänder jag om och hämtar den, skiter i om jag missar bussen. Det är nästan så att jag skulle kunna  gå hem från skolan under en rast för att hämta den om jag glömt den. Den är lika viktig som mobilen och börsen!
Sedan är det väldigt viktigt att den är fulladdad, är det dåligt batteri på morgonen så får jag nästan ångest över att jag inte laddat den kvällen innan. Därför laddar jag den så fort det ör mer än hälften som farit. Jag passar på att lyssna på musik så fort jag får tid till det, det är nästan 24/7. När jag går till bussen, från bussen till skolan- Ibland på lektionerna, efter skolan, på stan, i bussen påväg hem, när jag går ut och går med hunden. - All the time. Det har inträffat en ågng att batteriet tagit slut på en 5 timmars bussresa och det var inte roligt mina vänner! Vad gör man då liksom, bara sitta rakt upp och ner? Nej tur dom visade Twilight på bussen just den gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0