List

Snodd av Ida ;)

SENASTE:
Dryck: Cola :D
Telefonsamtalet: Pappa
SMS: Pappa
Sång du lyssnade på: Hypnotize - SOAD

Gången du grät: Kom faktiskt inte ihåg.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Svart
färg 2: Rött
färg 3: Lila


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: 2 St :)
Hur många barn vill du ha: Ingen just nu
Har du några husdjur: Katt och hund
Vill du ändra ditt namn: Noope
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kom inte ihåg :O Var troligen bara hemma
Vilken tid vaknade du idag: 07:00
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: Lovet nästa vecka :)
Senaste gången du träffade din pappa: För typ 2 minuter sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nej, jag skulle faktiskt inte vilja ändra något med mitt liv, jag är nöjd med mitt liv och trivs jättebra.
Vad lyssnar du på just nu: Young Dad - Hoffmaestro
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ajjemän
Vad gör dig irriterad just nu: Veende


DU/JAG/VET INTE:

Vad är ditt namn: Frida
Stjärntecken: Fisk
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Alne
Gymnasie: Park

Högskola: Vet inte än
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Grå/blå
Längd: 1,68
Vad gillar du gällande dig själv: Är väldigt snäll?
Piercings: Öronen, var för ett år sedan piercad i läppen också
Tatueringar: Noone
Höger eller vänster: Högerhänt

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig opererat mig
Piercing: Öronen
Tatuering: Har ingen
Bästa vän: Jag vet faktiskt inte
Sporten du spelade: Höll på med hästar.

Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Bra fråga..stelkrampssprutan?
Alkohol du drack: Vende


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon förstås!
Kramar eller pussar: Kan inte välja haha
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Varför inte båda?
Snygg mage eller snygga armar: Jävlar det där var svårt..Kan inte bestämma.
Tatueringar eller piercingar: Spelar ingen roll
Känslig eller inte: Inte alldeles för känslig.
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Jag vet inte, någonstans mitt emellan??

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Nope
Tappat glasögon eller linser: Nej

Haft sex på första dejten: Nää
Krossat någons hjärta: Det hoppas jag verkligen inte
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Yesyes

Kommentarer
Postat av: Moster Drowsy

Umder Blandat; Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kom inte ihåg :O Var troligen bara hemma

- Nähä du. Du var i Stockholm och kollade TH!!

Ha det gott!

2010-10-30 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0