11 September 2001

Asså..sjukt att det gått 9 år sedan attackerna i NY skedde. Det känns som att det hände för 4 år sedan. I alla fall så har jag idag kollat på blandade videos från attacken och hört samtal från människor som befinnugt sig i planet eller byggnaden då det hände, så otroligt hemskt. Jag tål knappt att titta på klipp och bilder från händelsen. Det finns så otroligt mycket klippen och bilderna säger.
Ca 3 000 människor dog under attackerna!

Taget från Wikipedia:

Det är så sorligt! Jag har tidningen från händelsen kvar uppe i vinden, kollade på den då jag var upp igår.
Ganska otroligt också att trotts attackerna tänker dom bygga upp ett nytt Word trade center, som beräknas bli kvar 2013



Till minne av alla som dog i attackerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0