Vet inte?

Jag som trodde jag skulle kunna hålla mig uppe till midnatt (för att kolla om studiebidraget kommit då), men det blir nog inte av, håller på att somna här framför datorn. Kan inte sova allt för länge imorgon, jag ska ta en promenad med hunden, han skulle nog må bra av en långprommenad, men det beror på hur vamrt det är imorgon.
Sedan ska jag åka in till stan. - Det är lite halvsurt, man har en bil som bara står här på gården, slut på bensin. Jag har inte råd att tanka den, särskilt inte nu! Folk klagar på att jag inte har något jobb, ja men hur lätt är det då? 
Man vänder sig till sina föräldrar och frågar snällt om dom kan tanka bilen, men dom verkar vara fattigare än vad jag är. Blir bara less. Pappa får snart köra in den i garaget så jag slipper få dåligt samvete för att den bara står där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0