Acnemedel

Haha asså jag är bara tvungen och skriva om den fantastiska Acnemedel jag fått tag i. Jag har varit knottrig och finnig i hela ansiktet den senaste tiden, och jag tror det har mycket att göra med stress. Jag blev väldigt knottrig i hyn strax innan studenten, hatade verkligen min hy! Jag var nästan inne på att träffa en hudterapeut, men så läste jag om detta acnemedel:

Aco acnelösning - finns på apoteket för 50:- tro jag! Kom inte exakt ihåg priset. Vi har 3 apotek i Övik, så jag blev jävligt besviken först då den ina fanns i första butiken, men på övervåningen på gallerian fanns den. Jag vet inte hur många acnemedel jag provat, men ingen har fastnat för mig, men denna vinner fan allt, herregud vilken skillnad, redan dagen efter såg jag förändringar! 

Den här bilden är tagen för några veckor sedan, jag är sminkad, bilden är oredigerad. Här har jag inte använt acnemedlet.


Den här bilden tog jag för några timmar sedan:

Jag är sminkad på bilden, bilden är oredigerad. Jag ser en väldigt stor skillnad på bilderna! Nu är väl skärpan lite fail på den här bilden men man ser endå att en del av knottret försvunnit!


Denna Acnelösning rekommenderar jag starkt till ni som vill få bort finnar och knotter, superbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0