Helgen

Ja men guud jag måste ju berätta om helgen som var!
Helgen var suuperbra! Stack till farmor på fredagen, tog bussen klockan två. Blev skit trött på bussen och kände mig en aning hängig, kändes som att det var feber som lurade för jag var ganska så varm på pannan.
Kom fram till farmor, vi gick en sväng på stan, åt, sedan fixade farmor mat som vi skulle ta med oss till Sandslån på lördagen. Sedan frågade farmor om vi skulle åka ner till Sandslån, jag hade trott vi skulle stanna över hos farmor till lördagen och åka till Sandslån då, men vi stack dit på fredag kväll!
När vi kom dit var det full rörelse, vi som trodde det skulle vara lugnt, det är nästan aldrig lugnt där xD

På lördagen var det Öfest, var helt okej! Fast det var roligare på kvällen, förutom att det började åska som fan, jag som är åskrädd och allt. Men jag tog faktiskt kort på några blixtar som jag är nöjd med! Ska lägga upp dom bilderna sedan ^^

En riktigt lyckad helg i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0