Last night

Hehe ja vad ska man säga om gårdagen? Förfestade med klassen. Det slutade med att en av mina klasskompisar hällde vindunken över mig så jag fick dricka ur den haha xD Men det var en riktgit rolig kväll, roligare än förra gången. Var ganska så lite folk där denna gång, men konstigt då platsen är typ 2 kilometer från stan? Kanske ta lite närmare nästa gång? Har hört att stället det var från början inte vill anhålla studentfester, men herregud det är väl bra bita ihop tycker man. Fast ja för mig kvittar det egentligen vart det är, men många klagar över att det är just på Brux.

Dansade stora delar av kvällen, träffade min kära vänner. Vi gick till max där min kväll slutade.
Tack återigen för kvällen!

Synd att jag inte hade en kamera, den hade syrran glömt hos mamma. Hon får sluta glömma saker överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0