7 Januari

Klev upp halv åtta i morse. Isn´t life wonderful? Kunde inte somna om, dessa sömnproblem jag får på vintern det kan ta upp till 3 timmar för mig att somna om, värt?
Åker till farmor idag med pappa och Ellen. Snöstormen verkar lugna ner sig, vilket är ett gott tecken! Dags för plogbilarna att skrida fram. Pappa gav mig det ultimata förslaget om att jag skulle gå ut med hunden medans han skottade, men jag sade nej. Har fortfarande inte riktigt vaknat, och jag orkar verkligen inte gå ut i snökaoset.
Funderar på om man ska storma in i syrrans rum och väcka liv i henne, hon kommer att bli skitglad, jag lovar. Precis som hon brukade göra med mig, tända alla lampor i rummet och dra upp för persiennerna och säga, kliv upp nu! Lillasyster ska minsann få igen för allt hon gjort, det ska gudarna veta!

Haha ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ellen :]

AHAHAH försök du, nu när jag är hos mamma x)

2011-01-09 @ 23:37:47
URL: http://eeellenn.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0