Blöööh!

Vill ta en massa kort, men jag har gett upp angående kameran, jag tror inte det är värt att lämna in den för det kommer att stå mig riktigt dyrt för jag vet att dom behöver göra mer än att rengöra den, den beter sig allmänt konstigt ibland, fokusen är inte där den ska vara, i mitten asså, den fokuserar åt vänster eller höger istället, äh vafan vem försöker jag lura? Hela kameran måste ju bytas ut. Garantin har gått ut.

Så jag tänker köpa en ny kamera, en riktigt bra digitalkamera, sedan tänker jag spara till en systemkamera. För nu är jag riktigt less på att min ska krångla hela tiden!
Måste bara föra över det sista från mina julklappspengar in på mitt bankkort så att jag kan beställa hem en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0