Maskar och Råttor i hörnet!

Drömde något sjukt äckligt inatt.
Jag höll på att flytta möbler i mitt rum, och så fluttade jag en byrå, och bakom byrån i ett hörn fanns det fullt av maskar, råttor och möss. Jag blev sjukt panikslagen och äcklad och kunde inte förstå HUR dom lyckats ta sig in, och jag som trodde jag var duktig på att hålla mitt rum städat. Jag granskade råttorna i hörnet och helt plötsligt börjar råttorna äta på en annan råtta så det var bara skinnet kvar på den, ingen päls, sedan åt dom upp en annan råtta.
Vaknade helt förvirrad!

Att jag drömde om att råttorna började äta varndra var nog för att jag lyssnade på ett radioprogram innan jag somnade om kannibaler, både djur och människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0