Urdrag från min "drömbok"

Tänkte dela med mig om dessa konstiga drömmar jag drömmer om på nätterna. Skriver mina drömmar i en bok ibland. Vissa är väl mer normala och andra inte!

Invigningen
Jag drömde om att jag var på invigningen av centralstationen. Stationen var mycket större än jag trodde, det gick som en bro över tågspåren till en annan del av stationen. Jag hade kameran med mig och tog en massa kort, vi gick runt och hittade en godisbutik. Sedan fanns det en våning till, vi gick upp dit och ifrån ett rum kommer det människor utklädda till monster, dom skrämde oss, sedan sprang dom tillbaka till rummet dom kom ifrån och tar av sig maskerna, jag frågade en kille om han inte tyckte att det var vamt med dräckterna, fick svar att det var riktigt varmt! Sedan helt plötsligt siutter jag vid en dator på stationen, då kommer killen jag pratade med tidigare, han hade en lapp med sig med sitt mobilnummer, jag tog emot lappen och tackade, jag var ordentligt smickrad. Sedan befinner jag, mamma och Ellen oss på perrongen och tittar på avgångar. Plötsligt ser jag ett tåg och jag utropar: Titta mamma, det går tåg!

Du MÅSTE sjunga
Jag är i någon slags arena full med människor. Där dom slåss, blir skadade och jagade av något konstigt fenomen. Dessa kreaturer hade någon stav som dom slog människorna med, och när staven träffade männisokrna började dom automatiskt att sjunga, och det gick inte att sluta. Izabell var med mig, och dumma som vi var gick vi in i folkkaoset, jag ser sedan att Iza blir träffad av en stav, och hon försvinner. Jag försöker att hitta ut ifrån arenan men det är svårt att komma igenom allt. Jag blir sedan också träffad av en stav men jag blåvägrar att sjunga!
Kommer att posta fler drömmar framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0