Yee

Hejhej Bloggen!
Ska jag vara ärlig, som jag har sett dom senaste åren, inser jag att på sommaren finns det verkligen ingen tid till att blogga, inte för min del. Jag ids faktiskt inte, jag är mer isolerad och har mindre och göra på hösten och vintern, men på sommaren är jag oftast fullt upptagen med saker hela tiden. Har inte ens laddat upp bilderna från Metaltown...ääh det får nog vara så länge, kanske laddar upp när jag känner att jag verkligen orkar och här tid.

So whats new?
Jag åker till Gävle imorgon, på festival - Getaway Rock. Det var inte alls planerat att jag skulle åka dit. Hade ju egentligen inte råd - trodde jag, men efter att jag blivit tillfrågad om jag ville följa med, och efter jag inett jag att jag faktiskt kommer få pengar, så bestämde jag mig för att åka dit. Kommer nog bli askul!

Nu ska jag nog gå och sova, ska upp och iväg på stan en sväng imorgon före klockan 11 - Haha Im so screwed, klockan är liksom snart 2 på natten.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0