En fågel

Sitter och funderar på vad jag skulle vilja vara för fågel om jag var en, hehe det är faktiskt inte några direkt intressanta fåglar om jag ska erkänna, ni kommer säkert undra varför just den fågeln? Hehe ja ni får väl se!

Det är inte jag som tagit bilderna!

Korp/ kråka
Jag tror faktiskt att om jag var en fågel skulle jag vara en korp eller en kråka! Jag tycker att det är någor speciellt med dessa fåglar faktiskt, och jag tycker då inte att dom är särskilt fula heller!


Örn

Har haft en särskild koppling till örnar också, dom är så vackra och ståtliga djur!




Kommentarer
Postat av: sanna

åå örnar är ganska grymma på nåt sätt! HAHA :D

Fast jag tycker fåglar e lite läskiga :S

Å okej, då ska jag testa de nån gång :)

2011-03-26 @ 18:26:22
URL: http://sannabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0