Lördag!

Har inte bloggat på två dagar omgomg. Ibland måste man ta en paus ;)
Är bjuden på fest hos en kompis ikväll, tänker dra dit efter jag ätit och sedan skjutsa fyllskallarna in till stan för Ung kultur möts på sliperiet, jag själv ska inte in dit, jag har inte råd (okej jag har råd, men jag vill inte göra av med de pengar jag har kvar).
Sitter och lyssnar på The Ark, jag gjorde något igår som jag aldrig kommer förlåta mig själv för, The Ark ska spela i Sundsvall i april och jag kan inte dra dit eftersom biljetterna är slutsålda, men igår spelade The Ark exklusivt live på svt.se för de som inte fått tag på biljetter, och vad gör jag? Jo jag missar det! Jävligt bra jobbat av mig, HUR kunde jag glömma det? Jag funderar seriöst på att dra till Piteå och se dom där i sommar, om jag fixar biljetter och boende innan sommarlovet så är det ju lugnt, då måste jag bara se till att göra det också!

Som nämt så provade jag produkter från Tresemmé, och det var faktiskt riktigt bra för mitt hår, mitt hår känns friskare och bättre på något vis :) Fast det kaske behövs fler duschar för att man verkligen ska känna skillnaden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0