Lov

Kul att man håller på att bli förkyld nu då det är lov och allt, jag är lite snorig och det bränner lite i halsen. Damn. Jag ska alltid lyckas med att bli sjuk på lov eller strax innan lov, men jag hoppas att denna förkylning inte utveklar sig mer.
Jag vill till stan och köpa lite saker för mitt ansikte, mina jävla finnar. Vill få dom väck NU. Men jag orkar inte åka in till stan. Tänker i alla fall klippa ut produkterna jag tänker köpa från tidningen jag hittade dem.

Så nu sitter jag här, tittar lite på tv och lyssnar på musik. Sitter och väntar på att något ska hända. Pappa skulle ner i garaget med min modellbil och trolla sade han, men då gick han till köket istället och rensade ur ett skåp med massa jävla krukor i. Kul liv. Om det blir som jag föreslog för pappa så ska vi nog äta på Subway ikväll, så gott!



Nej nu ska jag försöka äta något, är verkligen urkass att äta när det kommer till frukost. Jag måste vara vaken flera timmar för att jag sak kunna äta frukost. Jag klev upp klockan tio och var då inte alls sugen på frukost, nu är klockan ett och jag känner att jag nu skulle kunna ta mig en macka eller något. Intressant.<


EDIT: Hehe asså jag brukar alltid läsa mina inlägg då jag publicerar de, och jag inser att jag är väldigt bra på att skriva osammanhängande saker. Men det är jag i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0