Vad är det med mig?

Haha ja den frågan ställde jag mig själv häromdagen! Ska förklara varför.
Det är söndag kväll, är jätettrött förstås, går ner och ska lägga mig hyffsat tidigt, men det har egentligen inte med saken att göra!
Jag har ingenting att läsa, jag brukar alltid läsa innan jag lägger mig, så jag går till garderoben, sätter mig på golvet och tittar om det finns någon bra bok, jag gör det nästan varenda vecka, tror jag att det ska dyka upp en helt ny bok där? och så blir jag helt plötsligt sittandes där på golvet framför garderoben. Jag satt i tankar och filosoferade, jag satt där i säkert 20 minuter innan jag återgick till sängen, släckte lampan och somnade. - Därav frågan, vad är det med mig? Varför sitter jag på golvet framför garderoben och dagdrömmer? Ah det är så typiskt mig så ni anar inte! Men jag kan fortfarande ställa mig den där frågan.

Jag är ju trotts allt stjärntecknet fisk och dom ska ju vara ultimata dagdrömmare, och ja det håller jag med om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0