Galningar

Denna vecka har minsann varit. . . händelserik. Om man ska prata om bilar och trafik, har råkat ut för 3 situationer denna vecka det inte kunnat slutat bra. Jag börjar fundera på om det är någon som vill mig något ont. En bil svängde in på min körbana - alltså på den sida jag kör, av misstag, hade jag kört lite fortare hade det med all säkerhet blivit krock, för han körde som en jävla dåre. Fick lov att pallnita - det var första gången, andra gången var då jag skulle svänga upp i järved, då styr en bil över väldigt nära på mig, och samma sak den tredje gången och den bilen körde väldigt fort.

Herregud, tänker inte folk då som kör bil eller? Jag blev verkligen skiträdd då det hände första gången, det var bara tur att han hann styra undan sin egen bil.

Ikväll ska jag få provköra mammas och Patriks nya bil, ska bli kult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0