Hej

Bra rubrik va? Varför måste man skriva rubrik anyway?? Det behöv man inte på blogger.com

Har spenderat dagen med Cilla, hon bjöd mig på Cola på Waynes, sedan följde jag med henne hem! Så varmt det är ute! Det är liksom 15 grader ute nu och klockan är elva på kvällen. Imorgon blir det nog mindre kläder, så länge det inte regnar förstås.
Jag orkar inte gå och lägga mig, vilket I-landsproblem. Jag skiter egentligen i hur sent jag lägger mig, jag orkar inte bry mig längre. Hatar skolan just nu, den tär så otroligt på mitt psyke just nu. Jag är inte efter i någonting, det är bara mycket att göra. EN MÅNAD KVAR, BARA EN MÅNAD KVAR TILL FRIHET!
Eller ja frihet vet jag inte om jag ska kalla det? Jag är ju totalt arbetslös, har sökt, men ingen har hört av sig, jag har gjort vad jag kan göra. Endå så klagar föräldrarna på en att man ska söka jobb, men vad har jag gjort? Jag har sökt till åtminstonde 4ställen, vad mer kan jag göra?? Ja just det. Mamma och jag har väldigt olika åsikter och syn angående jobb, det urartar bara debatter då vi diskutetar jobb.

Nej nu SKA jag gå och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0