Lista

Snodd av Paula och Amanda :D
Namn: Frida
Piercingar: Hade i läppen i ca 2 år innan jag bestämde mig för att ta ut den
Tatueringar: Inga ännu 
Längd: 166 kanske?
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Blooont
Fräknar: Yep, får det nu då solen tittar fram
Motto: People change, Things goes wrong, Shit happens, Life goes on.
Life is like a race track
Kär? Nej, inte på det sättet, svårt att förklara.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jo
Tycker du att du är attraktiv? Ibland, ibland inte, beror helt på mitt humör
Vilket schampo använder du? För tillfället Tressemme eller vad det nu heter 
Vilken parfym använder du? För det mesta använder jag Björn Borgs parfym "Love all"
Vad är du rädd för? Väldigt mycket, ensamhet, döden.
Gillar du att tvätta? Nae, ser inte något nöje i det, men det måste ju göras ;)
Gillar du berg- och dalbanor? Nää, läskigt
Senaste…
Filmen du hyrde? Jag har väl aldrig hyrt film någon gång, men jag hyrde tillsammans med Iza och Linnea Mean Girls 2 och Team America på påsklovet.
Filmen du köpte? Vet inte, Eclipse kanske?
Låten du hörde: Don't Cry - Guns n Roses
Låten du laddade ner? Kom inte ihåg
Personen du ringde? Pappa
Personen som ringde dig? Pappa
TV-program du såg? Family Guy
Person du tänkte på? 

Favorit...
Låt: Har många, kan inte bara välja en
Sak att göra: Fika på stan, gå på stan, vara med vänner, festa.
Sport: Hockey
Dryck: Cola
Kläder: Den klassika antar jag, linne och jeans. 
Film: Har många favoriter!
Bil: Haha här kan listan bli lång, har ju en del drömbilar ja ;) För dom nyfikna:
Audi r8
Ford Mustang
Dodge Charger 69
Cadillac 59
Serie: Vänner, Simpsons, 2 1/2 men mfl. 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? En enda gång har jag gjort det, och det var när jag var i min älska kändisar period, när jag var yngre. Så jag vet inte om det räknas?
Gråtit över en flicka? Nää
Ljugit för någon? Det har förekommigt ja, men jag ljuger ytterst sällan.
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nope 
Träffat någon från internet IRL? Yess, Amanda :D

Antal…
Gånger du varit kär? Har aldrig varit riktigt kär i någon.
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen gång, har aldrig varit tillsammans med någon.
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte, jag hoppas inte det!
Tjejer du kysst? Ingen
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Stina och Iza
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 2 ggr vad jag vet.

Senaste…
Boken du läste? Harry Potter och de vises sten
Personen du fick e-mail av? Från Tumblr
Personen du fick brev av? Haha det var nog flera år sedan jag fick ett brev av någon
Personen du fick sms av? Jocke
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vad räknas med hela min familj? Min familj är ju separerad.
Saken du köpte? Mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0