Öööh

Vet inte vad jag ska börja skriva D:

Jag är lite småsugen på en macka, så det får bli en macka om en stund. Fan vad klockan är mycket, fast jag börjar skita lite i hur mycket klockan är nu för tiden, vi har inte mycket på skolan just nu. En lektion imorgon, är man dötrött får man väl gå och lägga sig när man kommer hem igen, och jag lär vara hemma strax före tio imorgon så. Det verkar bli fint väder imorgon, blir det sol kommer jag vara ute och steka hela dan. Jag vill inte se ut som en blekis på balen, med tanke på att jag har en cerisrosa balklänning, och så är man kritvit, inte så snyggt kanske.
Studentfest och mösspåtagning den 1 Juni - så jäävla taggad! temat är till havs..innebär det att man ska gå och bli pirat? Jag tror att det får bli något liknande i alla fall, frågan är bara hur man ska få tag på piratkläder.. OH jag har ju fasen ett pirataktigt linne jag köpte av en vän för ett tag sedan som jag kan använda, hehe perfect! Vad fasen ska man ha nertill dåra... det återstår att se! Måste ner å kolla vad jag egentligen har för kläder.

Ska fortsätta se på Syskonen baudelaires olycksaliga liv som jag började se typ 3 minuter av igår, sedan kom jag på något jag var tvungen att göra, så då såg jag inte hela den filmen. Har ju sett den flera gånger men tycker den är bra.


Bara 16 dagar kvar...ryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0