Det spökar

Jag tror det är något i mitt rum som min hund är rädd för. Fox har 2 nätter denna vecka lagt sig i min säng bredvid mig och skakat, och han har vägrat att hoppa ner från sängen. Jag vet inte vad jag ska tro för det är ett ytterst konstigt beteende Fox håller på med, sådär brukar han aldrig göra.
Jag tror det är något spökeri i mitt rum, helt klart. 
Min dörr var igendragen idag då jag gick ner dit, det var den inte sist då jag gick därifrån, då var den helt öppen, och jag kan inte dragit igen den, för det gör jag inte. Det kan inte vart något vinddrag från mig heller som dragit igen dörren, för min matta är under dörren och då ska det vara ett riktigt kraftigt vinddrag för att dörren ska dras igen. Skumt helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Porrkatten

Spooky!

2011-10-19 @ 11:19:37
URL: http://porrkatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0