Friday

Haha vid den här tiden förra veckan körde man till umeå, en vecka går så fort. Har vart igång sedan klockan nio i morse, klev upp, kastade i mig frukost för klockan tio skulle jag träffa Stina och gå ut och gå, vi var ute en timme, sedan begav jag mit till stan för att träffa mormor som jag inte sett på flera månader! Vi tog oss en fika och pratade, bestämde med henne att jag skulle komma och hälsa på henne nästa vecka för det var verkligen längesedan jag var hos henne! Haha mormor är så söt, innan vi skiljdes åt tar hon upp något ur sin väska och säger, den här ska du få ta hem, haha och hon räcker fram en ostbit, min favoritost som hon köpt på ostaffären som finns här i stan. Tack! =)

Är seg just nu och egentligen inte alls på humör, får se om man kanske blir på bättre humör sedan. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0