Sommar!!!

Åh, jag vill ha sommar all over again! Den här sommaren var helt klart en utav dom bästa. Jag är fan småsugen på att önska mig festivalbiljetter i julklapp och födelsedagspresent, fast endå inte. Men värt endå asså, för jag mena om jag inte kan åka på festivalerna kan man endå sälja biljetterna. Det är liksom aa fast nee läge på den där funderingen.
Det ska nästan alltid komma upp något om Getaway när man är med Jocke. Jag satt och pratade en del om Getaway med Jocke, Ceder och Jerry härom dagen. Vi har redan planer på att åka dit nästa år igen, bara vänta och se om det kommer något bra band dit. Jocke snacka om att han skulle köpa en billig husvagn också. Jag tror att vi alla faktiskt hade det riktigt kul på Getaway, jag hade det asroligt i alla fall.
Annars då?
Imorgon ska jag på stan och köpa någon jävla plats som jag ska ha till mobiltelefon.
och jag borde egentligen sova nu, men vafan jag har ingen tid att passa. Sova är överskattat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0