Umeå

Öööh, så är man hemkommen från Umeå. Vete fan vart jag ska börja, ja det blir ju klart kaosartat redan då jag ska sätta mig och köra Jockes bil. Inga problem och köra den, bara det att man fick ju "världens bästa" förklaringar från baksätet vart man skulle köra, framför allt då jag skulle tanka. Jocke och Jerry skrattade så dom vek sig dubbel, haha kul att jag roade någon i alla fall. Körningen dit gick bra, Cilla satt och matade mig med godis fram x) Sen var det bara att hitta in till vandrarhemmet, skulle man ha koder och skit. Men vi kom in tillslut. Vi satt där ett tag och drack innan vi gick till Jockes bil och spelade musik, sen begav vi oss iväg på krogen, fast det var jääävla långt att gå, tog säkert en timme innan vi hittade det där jävla stället x)) Det var kul så länge set varade i alla fall, vi dansade. Sen började Jerry må dåligt så då gick vi hemåt, vi var där kanske 40 min, vääärt. Aja det kommer förmodligen fler gånger. Sen blev det säkert 1 timmes kö på Max innan vi gick tillbaka till vandrarhemmet och sov.

Koort:





Haha ååå vi såg en jättesöt igelkott då vi var påväg till krogen, bästa bilden jag fick eftersom den gömde sig hehe =)



Drinkaar



Dunk dunk i bilen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0