Måndag

Heej, hemskt mycket hej! Asså än fast jag är arbetslös så ser jag skillnad på dagarna, asså dvs - Söndag och måndag. Pratade om det igår med pappa och farmor, jag sa att jag hatade söndagar. Pappa sa att det borde väl inte vara någon större skillnad för mig som är arbetslös, men jo! Det är någonting med den där dagen, man gör ingenting, man är seg, allt är bara allmänt trist! Sen när det är måndag har man som startat om på nytt på något vis, idag bestämde jag mig för att dra på stan och titta på lite kläder, men blev besviken förstås. Sen ringde Cilla och frågade om vi kunde ta en promenad runt höglandssjön, så jag träffa Jocke och Cilla på stan, sen for vi hem till mig och hämtade Fox, sen begav Cilla och jag oss iväg runt sjön, mys var det.
Imorgon blir det Max m Paula, sen resten av veckan får man se, ska träffa Jocke någon dag. Jaa krogen någon dag också! Sen ev badhuset på lördag, om man har råd x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0