Daamn!

Den här dagen har vart så upp och ner. Fast mest neråt, jag är less och förbannad. Det skulle bli världens dramatik om jag skrev anledningen till varför jag är så förbannad, så jag låter bli helt enkelt. Drama är det SISTA jag vill vara med om nu. Så kan ju berätta om helgen istället.
Det var fest i fredags, och det blev alldeles för mycket jäger. Jag kunde nästan inte gå. Men efter jag hinkat i mig en massa jävla vatten så gick det bra. Det var en värd och kul kväll! När kvällen var slut trodde jag att jag givetvis hade supit bort mobilen, för den fanns ingenstans. Men så på lördag ringde mamma och berättade att Cilla hittat min mobil i hennes soper, HAHAHA kom inte alls ihåg att jag lagt den där, minnesluckor från kvällen helt klart. Jag hade suttit i Jockes bil också, det kom jag fan inte ihåg.

Igår så var jag seeg som fasen, såklart. Men så jävla bakis var jag inte endå, det var faktiskt värre på midsommardagen. Jag stack till Cilla och hämtade min mobiltelefon, satt hos henne och pratade en stund, sedan hamnade jag i sällskap med Jocke och Jerry. Vi åkte till barnens dag, fast åkte mest bil, det var trevligt i alla fall! Var hemma vid två inatt.

Jag hade liksom planerat och sova länge idag, men det gick inte för sig, för pappa satte igång ett jävla projekt på övervåningen så han började borra. Vilket resulterade att jag vaknade på helt fel sida. Så har bara varit allmänt butter och seg idag. Men imorgon ska jag fan sova ut för då är det bara jag och Fox här hemma!

Planer i veckan då?
Jag ska vara hundvakt åt mammas och Patriks hund, så kommer vara hos mamma nästan hela veckan. Jag gillar att vara ensam hos mamma, hon bor i lägenhet så det känns verkligen som att man har ett eget hem ;) 
Morfar och Kerstin kommer imorgon, så jag ska väl se till och vara hemma och välkomna dom, eller något x)
Ska på möte med arbetsförmedlingen på tisdag, sedan hade jag väl tänkt att gå en sväng på stan.
Träffa vänner också, såklart.

Sedan lär det säkert hända mer saker också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0