Gårdagen, och annat.

Haha jaa gårdagen var A-W-E-S-O-M-E!!! Fullt ös! Man mår som man förtjänar idag, så värt det! Förfestade med Cilla, Jerry och så hennes kompis Jeff, vi satt och kollade på hem till midgård på youtube, skrattade, drack. Jocke kom med vattenpipa :D Sen kom Stefan och hans kompis, och asså jag fattar inte Stefan och Jockes grej, det började med att jag träffade Stefan på krogen i somras och han slog vad med mig på att om han kunde knäppa upp min bh på en sekund skulle jag ge han en grogg, fine tyckte jag, det klarar han inte. Men tro på fan att han lyckas. Sedan dess har både Stefan och Jocke varit som fan på mig och knäppa upp min bh. Igårkväll också. Jag ska fan kittla Jocke så mycket någon gång så han får kippa efter luft, har varnat honom. Jocke hällde något konstigt i min grogg också, någon alkodrink som han hade köpt i turkiet. Han trodde jag skulle tycka det blev äckligt men nehejdu, det blev godare. HAHA!

Sen idag så käkade jag lunch på stan med Cilla och Jocke, sedan promenerade jag och Cilla hem till henne. Hon och jag har bestämt att vi helt klart måste börja umgås då vi är bakis, för det belv tydligen en hit idag då vi umgicks. Våran humor är cp som vanligt, och våra ideer är sjuka, och lättroade är vi, för vi satt i flera minuter och skrattade åt Jockes vattenpipa. Haha!
Jag och Cilla var ute och gick idag, sedan bestämde vi oss för att sätta oss ner på en bro och prata. Åå filosof som man är tyckte det var så vackert och sitta där, solen var bakom tunna moln och gav ett sånt fint ljus över veckefjärden och träden blev som svarta siluetter. Vi började prata om rätt så djupa saker, funderingar om livets mening och andra personliga saker. Hade kunnat sitta där med henne hela kvällen om det inte hade varit för att jag skulle iväg och äta och att hon skulle hem till Jocke.

En bra dag idag också, helt klart!
Nu ska man bara ladda upp för nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0