Hell yeah

Ajjemän, då har man bokat rum i Umeå! Var inga problem verkade det som. Det här kommer att bli succé, jag lovar er! Haha ska köra Jockes bil med fyllos, haha kommer dö XD Skrattade åt Jocke som ringde mig tidigare idag "Jerry och jag ska bli stupfulla!" HAHAHAHA jävla cpbarn, åå blir inte förvånad, inte ett dugg.
Så får väl se nu, eftersom vi tydligen kommer åka ganska sent imorgon eftermiddag så måste vi betala idag över interet, så jag antar jag måste träffa mina kära vänner ikväll och betala det där.

Annars då?
Köpte en kjol från H&M idag, var tvungen helt enkelt, den är så jävla snygg.

Funderar bara på vad man ska ha upptill..
Tips?


Kommentarer
Postat av: Porrkatten

Måååh den har jag också kollat på!! så jävla snygg

2011-09-29 @ 23:39:55
URL: http://porrkatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0