Mumu

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN:
HUR RAGGAR DU:
VAD HETER DU:
KALLAS:
VARFÖR:
VAD HAR DU GJORT IDAG:
VAD SKA DU GÖRA IDAG:
VAD VILL DU HELST HA NU:
VAR ÄR DU NU:
SAKNAR DU NÅGON NU:
RÖKER DU:
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT:
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN:
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU:
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG:
VEM PRATADE DU MED SENAST:
VAD PRATADE NI OM:
VAD GÖR DU JUST NU:
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN:
ÄR DU BLYG:
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
NÄR KRÄKTES DU SENAST:
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ:
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT:
HAR DU GLASÖGON:
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ:
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG:
ÄR DU HOMOSEXUELL:
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT:
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV:
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET:
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG:
HUR SVARAR DU I TELEFON:
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN:
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU?
HAR DU DVD-SPELARE?
VAD ÄR DU RÄDD FÖR?
HAR DU GOTT BORDSSKICK?
VAD ÄR ATTRAKTIVT?
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU?
KLIAR DET NÅGONSTANS?
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU?
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON?
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG?
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU?
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE?
ANVÄNDER DU TANDTRÅD?
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I?
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR?
VAD KÖPTE DU SENAST?
BRUKAR DU KOMMA I TID?
HUR KÄNNER DU DIG NU?
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
KAN DU LAGA MAT?
VAD PLUGGAR DU?
ÄR DU AKTIV I SKOLAN?
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Sitter och tittar på familjen flinta, åå nostalgii! och gud så trött jag är, varför går man inte och lägger sig då? Dum man är. Nämen ska strax krypa i säng. Är så less, jag har fortfarande min läkpiercing i tungan och den är liksom aningen för lång nu D: Var tvungen och fråga både Jocke och Cilla om dom hade någon stav de kunde låna ut XD Jocke tipsa om tradera men vafan dom har ju för långa stavar. Får helt enkelt vänta tills jag får pengar.
Imorgon ska jag sova LÄNGE!! Skulle kunna sova bort hela veckan, vill att det ska bli helg!
Nä nu ska jag gå och lägga mig. Trevlig natt!



Kommentarer
Postat av: Ida

Crazy-factory har asbilliga piercingar, vääääldigt stort sortiment med, tar inte så lång tid att få hem dem heller :)

2011-09-27 @ 01:00:11
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Ida

-- Åh tack! Äh, tycker inte det gör så mycket, modell är inte min högsta dröm längre så det var mest bara kul att vara med och söka. Alla som sökte var jättefina, och jag är rätt kort också. Modellmått mätt xD

2011-09-27 @ 21:48:50
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0