Tråk osv

Umm seeg dag idag, är halvtrött så vet inte om man bara ska lägga sig ner och sova.
Var på stan idag, helt utan anledning egentligen, eller mja, skulle köpa sminkborttagning, men sånt kan man ju för tusan köpa nere på affären. 
Sedan har jag äntligen köpt mig en tändare, som inte finns i detta hus, sjukt egentligen. Så det blir till att tända alla mina ljus i mitt rum framöver, längtar <3 Sedan har jag fått rökelser av Cilla också, så det kommer att användas!

Får väl se om det blir något ikväll, Jocke skulle höra av sig. Eller så dyker han väl bara upp som han gjorde sist xD

Annars blir det nog slappkväll, skulle vara skönt endå.

Aja man ser vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0