När det går överstyr

dagens låt:
dagens frisyr:
dagens smink:
dagens klädsel:
dagens händelse:
dagens planer:
dagens vill ha:
dagens saknad:
dagens tråkigaste:
dagens mat:
dagens kärlek:
dagens mående:
dagens köp:
Dagen idag har väl vart sådär, jag har suttit och tänkt för mycket, överreagerat. Jag skäms över mig själv.


Så nu vill jag veta, är det någon fler än jag som känner såhär? (Okej det här kan man tolka som man vill, en kärleksförklaring, eller något man helt enkelt skulle kunna säga till en vän) Ska tala om för er att jag är totalt livrädd för att detta en dag ska inträffa, att den människa som påverkat mitt liv så mycket, min bästa vän ska lämna mig, det är så otroligt dumt att tänka i dom här banorna när han har sagt till mig att "Jag kommer inte lämna dig" så varför tänker jag på sånna här dumheter? Vissa saker får tankarna och frågorna att bara att snurra i huvudet, man börjar bekymra sig och må dåligt, men så får man svar på sina frågor och funderingar, så har man bekymrat sig helt i onödan, för att man är dum nog att göra det. 
Just det här har inträffat mig idag, tankarna gick överstyr och jag överreagerade - helt i onödan. Jag skäms över mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0