Avvisa!

Iza och jag snackade idag om personer på internet som man avvisar direkt. (Ganska uppenbara saker men endå)
- Om någon frågar i början av en konversation om man är singel
- Man vill träffas efter att ha pratar någon gång bara
- Dom som börjar smöra direkt efter att man sagt att man är singel
- Dom som skickar förfrågning om webbkamera och inte ens börjat prata med en
- Dom som frågar om man vill "bli ihop"
- Dom som vill att man ska visa en bild på sig själv eller alternativt skicka och så har man inte pratat med varandra särskilt länge.

Alla dessa saker har hänt mig, och säkerligen många andra! Vid sånna tillfällen tänker jag "Killar är fan idioter!" "Finns det ingen som kan bete sig moget, och ha lite mer vett?"
Givetvis vet jag att det finns det! but still...
Och varför just killar? För min del är det ännu ingen tjej som betett sig på det där viset mot mig

Ja det var bara något jag tycker var intressant att prata om med Iza och ville dela med mig på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0