Om Otrohet

Vad är er åsikt om det?
Jag sitter och läser felskickade sms från sidan felsms.com om folk som är otrogna, okej visserligen är väldigt många falska, men ENDÅ!
Jag förstår inte hur folk kan vara så hjärtlösa mot varandra, och svika varandra på ett sådant sätt. Att folk har hjärta att vara otrogen mot någon? Då ska man fan inte vara tillsammans med någon om man inte kan hålla händerna i styr. Då kan man lika gärna vara helt själv och ligga med alla andra singlar där ute. Man kan inte ha någon bra syn på ordet kärlek om man ät otrogen mot sin partner, kärlek handlar om att man ska kunna lita på varandra och vara varandra trogna ellerhur? Om man tycker att det är trist och man tycker helt enkelt inte att det funkar i ett förhållande kan man antingen prata om det eller göra slut? Att vara otrogen är väl steget värre. Men vissa tar ju den utvägen för att göra slut på ett förhållande.

Jag själv då?
Jag skulle ALDRIG i hela mitt liv vara otrogen, hur fan kan man göra något så dumt egentligen? Nej aldrig. Jag säger bara detta till mitt framtida förhållande - Jag skulle aldrig såra dig!


Kommentarer
Postat av: Izabell Westin

sv: System of a Down, Volbeat och Cradle of Filth :)

2010-12-14 @ 19:14:41
URL: http://pinkobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0