Framtiden och annat

Har pratat med mina vänner om det här och täkte att jag kan dela med mig om vad vi pratade om.

Har ni någonsin fått en känsla av att någon "där uppe" vet precus hur din framtid kommer att bli?
När jag menar "någon där uppe" så menar jag kanske någon i din släkt som gått bort osv.

Jag själv tror starkt att någon vet hur min framtid kommer att bli, dom vet redan hur mitt liv kommer se ut om 10 år. Jag har en del nära släktingar som har gått bort, och ja jag tror faktiskt att dom vet!
Det finns dom personer som har fått varit med om att höra av en nära släkting som gått bort genom ett medium sagt i stil med: "Fortsätt med det du gör, det kan ge positiva resultat" eller "Fortsätter du såhär så kan du bli någonting stort" och det har i efterhans hänt. Fast man vet ju inte om man ska tro på allt som skrivs!
Jag nästan blundar för framtiden just nu, jag försöker fokusera på nuet istället, men man måste ibland fokusera på framtiden för allting kommer inte serverat! Sedan handlar det mycket om vad för val man gör i livet, det kan också ädra din framtid, fast ditt val kan ju vara förutspått? Det vet ju ingen egentligen.

Sedan så tror jag inte att saker häder av en slump, jag tror att allting har en anleding, men det går inte alltid att sätta fingret på vad aledningen kan vara. Det är ju exepelvis klassikern "Kärlek vid första ögonkastet" att två människor klickar direkt. Kärlek vid första ögonastet tror jag inte fullt på, det känns nästan som att det bara skulle kunna hända en person på miljonen.

Aja. Det var mina funderingar om detta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0