Överdrift?

Jag hade inte alls tänkt skriva någonting om detta som har hänt i Bjästa,men jag gör det endå! Hela situationen är fan helt tragisk, och riktigt hemsk! Stödjer såklart "Linnea"!

MEN det har gått lite över gränsen nu tycker jag, det finns hatgrupper på Facebook, att man ska hata Bjästa, att man är våldtäcktsdyrkare om man bor i Bjästa. Att man ska stoppa inaveln i Bjästa. Sedan NÄR skedde det inavel i Bjästa?! Jag blir så jävla förbannad.
Sedan anklagar folk fel människa, så att den personen fick lov att flytta, herregud kan folk sluta överdriva? Det är ganska uppenbart att dom hade hittat på namnet på killen? Jag mena det har ju inträffat fler våldtäckter och där är ju namnen också påhittade?
Det börjar faktiskt bli lite fånigt, nog fattar jag att man är riktigt förbannad och vill ut med sin ilska, men man behöver inte ringa och hota en helt oskyldig människa till livet.
Så hela orten ska också sättas i skiten bara för att det var ett antal personer som var inblandade? Det fattas ju bara att en grupp människor drar till Bjästa och vandaliserar hela orten. Det är inget fel på Bjästa.

Sedan somdom flesta sagt om denna situation om grupperna:
Dra för fan inte ALLA över en kam!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0