Tyda drömmar

Jag har den senaste tiden försökt att se lite mer realistiskt på mina drömmar. Då menar jag inte mina dagdrömmar, det som jag drömmer på nätterna, jag kommer ofta ihåg mina drömmar och drömmer konstigt, realistiskt, oförklarligt, läskigt - ja nästan allt. Förut när jag var helt beroende av Tokio Hotel och hade min megacruch på Bill Kaulitz så drömde jag nästan hela tiden om honom, vi var mestadels bara vänner i mina drömmar, men vadfan det räckte ju?? Jag ville hoppas att det var sanndrömmar då jag drömde om honom. Nu i efterhand så skrattar jag bara åt det, jag mena vad fan trodde jag egentligen? Dom där drömmarna var ju baserade på mina dagdrömmar och vad jag verkligen önskade då - Önskesrömmar helt enkelt. Nu är det säkert över ett halvår sedan jag drömde något TH relaterat. Jag har drömt 3 sanndrömmar hittils, och dom är faktiskt lite för personliga för att skriva om här på bloggen. En natt drömde jag om en björn som förföljde mig vart jag än gick, jag var inte rädd för björnen, det var som att björnen gav mig trygghet och kärlek. Det första jag tänkte på då jag vaknade var att denna Björn är min andliga vägvisare - Ska förklara det någon gång, jag har alltid funderat över vem som är det, och nu undrar jag om jag har fler. Valigen då jag drömmer om björnar så är jag livrädd för dom, så jag tror detta var något speciellt.
Jag kan drömmer mycket som har med mitt undermedvetna att göra, exempelvis att jag drömmer om att jag är sartsjuk på någon. Men liksom påriktigt så känner jag ingen direkt svartsjuka. det är som att mitt undermedvetna berättar för mig hur det ligger till. Sedan drömmer jag förstås saker som är helt omöjliga att förklara och se realistiskt på, då är min hjärna nog överarbetad!

För typ 2 år sedan drömde jag om att jag mötte en kille som jag blev förälskad i, han bla förälskad i mig, jag kände inte igen killen, och det gör jag än inte idag - Det kan ju tyda på många saker, att jag letar efter kärlek, att jag vill bli kär, eller så var drömmen en dröm helt enkelt haha ^^

Jag brukar ofta söka på drömtydning på internet, kom ihåg en natt att jag drömde om en vit vargflock som sprang emot mig det symboliserar en opålitlig och grym person - kom inte ihåg om jag stötte på en sådan..

Jaja det var vad jag hade att komma med idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0