Ja...

My head is bursting!
Såhär på kvällarna far tankarna iväg för många, blanf anant jag. Jag sitter och tänker på mitt framtida förhållande, när kommer det inträffa? Vem är denna person som jag kommer bli tillsammans med?
Jag har svårt att se mig själv kär, bli tillsammans med någon - Det är inte så konstigt egentligen..
Det ligger en osäkerhet bakom allt detta också förstås, mina vänner förstår, och jag vet att jag ska vara försiktig.

Ibland kan jag ställa mig jsälv fråga, varför är inte jag tillsammans med ngon då alla adra är det? Eller ja den frågan ställer jag till mig själv nästan varenda dag. Ska man leta efter kärlek? Ska man inte leta efter kärlek? Alla säger så olika på dom frågorna, jag själv vet inte..

Aja nu tänker gå och lägga mig innan jag får ont i huvudet..

Kommentarer
Postat av: Izabell Westin

Kommer hända någon dag hjärtat <3 Jag anser att man inte ska leta efter kärlek men även vara öppen för möjligheter :)

2010-10-12 @ 00:19:24
URL: http://pinkobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0