Kärlek

I told my boyfriend I was tired and wanted to fall asleep in his arms,

His reply:

"I know baby. I want you to fall asleep in my arms too because it's the only place you are safe. Someone would have to kill me before they would ever lay a finger on you. At least, when you are in my arms, I know you are safe for a moment."
- Så fiint!

När jag tänker på att vara tillsammans med någon, att vara kär, jag udrar verkligen hur det känns, det måste vara en underbar känsla, sedan att känna sig älskad av någon annan på ett annat sätt än den kärlek man känner inom familjen. Det måste helt enkelt vara en underbar känsla!
När jag ser på mina väner när dom är tillsammans med sina killar så ser jag att dom är så lyckliga, och det är jag så glad för, och jag vet att någon dag kommer jag också att få uppleva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0