Tankar

Jag önskar att man var liten igen, allting var faktiskt så mycket lättare då. Man blev kompis med någon på bara några minuter, sedan hade man inte fördomar mot någon och man var precis den man ville vara. Nu när man blivit äldre tycker jag det är svårare med att få kontakt med folk och lära känna, det är tminstonde inte lika lätt som förut tycker jag. Pratade om detta med en av mina vänner "Det känns som att nu måste man verkligen tänka på hur man beter sig, för att inte framstå som ett pucko" - Fast man ska å andra sidan vara sig själv förstås. Men jag tror att många anpassar sig nog också till hur dom andra i gruppen beter sig, för att hålla sig till en stadig nivå.
Nog om det..

2010 har varit det bästa året hittils faktiskt, inte nog med att jag har fått sett mina favoritband live, det har också varit ett allmänt bra år hittils. Jag kände på mig att detta år skulle bli bra! Det som har varit mindre roligt var att vi tog bort Mårriz i Mars, tänkte på honom igår så snön kom, att det är första vintern utan honom - Han älskade vintern

Det värsta året hittils måste nog ha varit 2008, mamma och pappa separerade, det var en väldigt lång process för mig, det tog flera månader för mig att känna att "Nu mår jag bra" jag nästan sket i skolan helt för jag tyckte det var så jobbigt.

Så nu är jag nyfiken på hur 2011 kommer bli..hmmm ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0