Världen återigen

Nu är jag förbannad och upprörd på denna värld igen! Lyssnar just nu på ett radioprogram om homosexuella killar som blir mobbade, misshandlade och dom som tagit livet av sig på grund utav att dom just blivit illa behandlade av andra.
Killen som din intervjuvar säger:
"Konserter och sånt, det avstår jag helst från att gå på, för jag är rädd att folk ska få reda på att jag är det och misshandla mig" - Han sade inte riktigt så men i den stilen.
"Trapphus gillar jag inte att gå i heller"

- ÅH jag skäms så otroligt över att vara människa, vad i helvete är det för fel på killar som gillar killar? Mycket beror ju på uppfostran och ja sin egen åsikt förstås, men måste folk verkligen mobba och misshandla en homosexuell människa? Den personen är ju fan trotts allt också en individ som är precis som oss. Detta ger mig flashbacks om det dom berättade på konferansen Eccue Homo (stavning?) det var en homosexuell kille i umeå och var ute på krogen, en annan kille kommer fram och småflirtat med honom, Han följer honom hem. Varpå den andra killen brutalt misshandlar och dödar den andra killen, han hade huggit av hans huvud och ristat in med en kniv på golvet: Bög 1. Jag blev så ledsen då jag fick höra dethär, en stackrs oskyldig människa! Varför kan inte folk behandla alla lika, oavsett om personen är homo eller bisexuell??

Jag personligen är glad att jag itne blev uppfostrad till någon homofob. Jag älskade Magnus Karlsson när jag var liten, för jag tyckte det var coolt med en kille som var kär i killar.


Nej asså folk borde tänka lite längre, och varför i helvete ska man slå ihjäl någon bara för det? Vad får du utav det? En person mindre i samhället där det återstår flera tusen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0