Du är ju så hemmakär!

Pappa och jag pratade om det tänkbara ställe jag vill flytta till nästa år och så sade han:
"Jag vet inte om flytta är så bra för dig, du är ju så hemmakär, du kommer ju få extrem hemlängtan" - Han har helt rätt i det han säger, jag skulle längta hem som fan hela tiden. Men det är ju det man ska göra någon gång i livet också, flytta hemifrån.  Så det är väl helt något man får stå ut med då man flttar hemifrån, och jag vet att jag skulle klara av det faktiskt!

Bild från Deviantart


Kommentarer
Postat av: ellenellen

alla kmr få hemlängtan jag tror att pappa vill ha kvar dig ;)

2010-09-07 @ 16:27:59
URL: http://ellenkristinalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0